Three hot chix from the heart of Sweden with a hilarious and awesome way of being. Blog full of inspiration

15 november 2013

NOVEMBER


Polo - Åhléns / Kjol - Gina Tricot / Dr.Martens

Okej, läs här vilka roliga grejer som vi ska göra i helgen: Anna-Maria far till Stockholm med sina vänner för att gå på coola nattklubbar. Ida ska på IKEA idag med sin mor och med deras underbara väninna Oxana. Jag ska ha körsång i skolan och sedan pyssla om en bästis som har fyllt år. Imorgon ska jag ut på skogsvandring med en underbar jäkel, och sedan ska jag och Ida vara barnvakter hela natten. På söndag ska Anna-Maria på en anställningsintervju medans jag ska repa ett par låtar till en spelning som kommer, och sedan ska jag på bio där man får gratis popcorn och läsk. Vilken paradis-helg, va? Och den börjar nu. 

2 kommentarer:

Bloggarkiv