Three hot chix from the heart of Sweden with a hilarious and awesome way of being. Blog full of inspiration

7 december 2013

MARS




Omedveten inspo av "John Carter" och Eric Rapp. Skorna är från Zara, resten secondhand eller liknande.

Sjukaste dagen idag
Det är verkligen asviktigt att överkomma sina rädslor och det är exakt vad jag ska göra idag. Har sett musikaler sen jag var liten och alltid tyckt att det är askul och ser otroooligt roligt ut. Att stå på scen med musik är cirka världens roligaste, men jag har varit en riktig osäker chicken helt ärligt. Har inte gjort något åt min gömda dröm liksom. Inte gått på sång eller sökt efter musikalgrupper eller någonting. Men idag, då! Jag ska på audition för en musikal som ska gå i Borlänge i höst. Om jag kommer med blir jag överlycklig men just nu ligger allt fokus på att överhuvudtaget ta sig dit på audition haha. AND I WILL. Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv