Three hot chix from the heart of Sweden with a hilarious and awesome way of being. Blog full of inspiration

30 november 2013

A LITTLE DRAMA




Idag är en ganska trött men också otrooooligt pigg och gosig och kreativ dag! Vaknade flera gånger i natt av exhaltering för livet. Kom på cirka tre tusen saker jag vill göra inom denna vecka, eller kanske innan jag dör och gosade sönder av gladhet. Gick min hederliga morgonpromenad och dansade runt i skogen till Rebecca & Fiona, gjorde mackor till min lite handikappade pappa (för stunden) och sen har jag fotat med Jonna, åkt skridskor med lillebror, varit och köpt lösviktsägg på Vika Café och nu är en världens bästa morotskaka i ugnen dagen till ära. 

Planerar träning och party och julmys och då blir man såååå glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv