Three hot chix from the heart of Sweden with a hilarious and awesome way of being. Blog full of inspiration

19 november 2013

BETYDLIGT


Är lite pirrig i magen av så mycket fint som finns i mitt liv nu och så mycket fint som kommer att komma!!!! Även om gamla ex och kroppsideal och ångest kan komma och krossa stunder. Har gjort de stunderna till de små obetydliga delarna i mitt liv för att lyfta fram de som betyder. Ska nu pillra mig mot mitt alltid stöttande Friskis och lyssna på fin musik i den mysiga bussen dit i höstmörkret, imorgon ska jag först skutta till skolan och alla mina asschyrre vänner där och sen vidare till Jonnas höstspelning och lyssna på ljuvliga toner. Som Jonna skrev innan, man bestämmer själv över sitt liv. Man får välja själv hur stort det jobbiga ska bli och hur stort det underbara ska bli.

Denna låten är typ den finaste jag vet: Percy Sledge – When A Man Loves A Woman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv